🖤 💕 PINK WEEK ER HER! EN UGE FYLT MED FLERE TILBUD FOR DEG 💕🖤

Help Centre | GLOSSYBOX NO

Kundeservice

Velg et tema

    Generelt

    Glossybox er et abonnement på en eksklusiv eske fylt med fem skjønnhetsprodukter som sendes hjem til deg en gang i måneden. Esken inneholder fem skjønnhetsprodukter fra både internasjonale og norske merker. Produktene kan være alt fra sminke, hudpleie, hårpleie, parfyme eller liknende fra skjønnhetsverden presentert i enten travel size eller full size.


    Vi prøver så godt det er mulig å tilpasse innholdet basert på det du har mottatt i tidligere esker, og hva du har fylt ut i skjønnhetsprofilen din (les mer under ”Hvordan fungerer min skjønnhetsprofil?”). På hjemmesiden vår finner du informasjon om produktene og tips om hvordan du best bruker dem. Du får 5 produkter i din eske hver måned og på siden ”Tidligere esker” synes alle produkter i full size/originalprodukt.

    Du kan når som helst avslutte ditt abonnement. For å avslutte ditt løpende abonnement har

    du to alternativ.

    Alternativ 1:

    ‐ Logg inn på din glossykonto

    ‐ Klikk på ”Min konto” > ”Mitt abonnement” > ”Avslutte fra neste eske”

    ‐ Du vil motta en mail som bekrefter at ditt abonnement er avsluttet

    Avslutter du ditt abonnement via knappen ”Avslutte fra neste eske” så kommer den neste esken du mottar være din siste eske.

    Vennligst merk at det er en måneds oppsigelsestid på våre løpende månedsabbonement. For eksempel, dersom du avslutter ditt abonnement I Mai vil Juni være den siste boksen du mottar fra oss.

    Observer at det ikke går å reaktivere et avsluttet abonnement. Dersom du ønsker å bli abonnent igjen starter du enkelt et nytt abonnement.

    Alternativ 2:

    ‐ Logg inn på din glossykonto

    ‐ Klikk på ”Min konto” > ”Mitt abonnement” > ”Avslutt”

    ‐ Du vil motta en mail som bekrefter at ditt abonnement er avsluttet

    Dine GlossyCredits vil ikke lengre være tilgjengelige når et abonnement er avsluttet

    Om du velger et løpende månedsabonnement, blir den første betalingen trukket direkte ved bestilling. Betaling skjer alltid i forveien av kommende eske. Betalinger trekkes rundt den 1. i hver måned, med unntak av helgedager. Det løpende månedsabonnementet kan når som helst sies opp. Det gjør du via din konto hos oss. For mer informasjon se ”Hvordan avslutter jeg mitt abonnement”.

    Glossybox har 1 måneds oppsigelse på løpende månedsabonnement. Observer at pågående bestilling ikke kan avbrytes.

    Om du velger et tidsbestemt abonnement betaler du for alle esker direkte ved bestilling (537 kr for abonnement på 3 måneder, 899 kr for abonnement på 6 måneder, 1679 kr for abonnement på 12 måneder).

    Avslutter du ikke ditt tidsbestemte abonnement så blir det fornyet automatisk til samme antall måneder som tidligere slik at du ikke skal gå glipp av våre herlige esker! Vil du ikke fortsette abonnementet må du avslutte abonnementet via din konto og gå inn på det aktive abonnementet og velge ”Stopp kommende fornyelse” Observer at pågående bestilling med esker som er betalt for ikke kan avbrytes.

    Vi gjør alt for å skape en spennende miks av produkter i hver Glossybox. I noen sjeldne tilfeller kan et produkt dukke opp igjen, eksempler på dette er produkter som har vist seg å være populært i tidligere, produkter som har fått et nytt design eller nye ingredienser, etc. Om du ikke er fornøyd med produktet eller mener det har skjedd en feil, ber vi deg kontakte oss via Kundeservice Kontaktsenter på din glossykonto. Vi vil svare deg innen kort tid.

    Om du vil endre til et annet abonnement, eller om du kanskje har et gavekort som du vil aktivere, må du vente til ditt nåværende abonnement løper ut. Her kommer et eksempel på hva du kan gjøre for å unngå doble esker:



    Har du for eksempel et 6 måneders abonnement som begynner i februar og slutter i juli så må du si opp dette før siste esken for å unngå en fornyelse av abonnementet (for mer informasjon se ”Hvordan avslutter jeg mitt abonnement”). Etter 1 august kan du logge inn og bestille ditt nye abonnement, da du ikke lengre vil motta esker fra ditt "tidligere" abonnement.

    På Glossybox.no kan du velge mellom disse abonnements-typene:

    · Løpende månedsabonnement 179 kr/måneden,

    · Forhåndsbetalt 3 måneders abonnement 537 kr

    · Forhåndsbetalt 6 måneders abonnement 899 kr

    · Forhåndsbetalt 12 måneders abonnement 1679 kr

    Du kan også bestille gavekort. Merk at gavekortet leveres elektronisk til mailadressen du oppgir ved bestilling.

    · 6 måneders gaveabonnement 899 kr

    · 12 måneders gaveabonnement 1679 kr

    Dessverre kan vi ikke garantere at din Glossybox er fri fra visse ingredienser. Om du har en allergi ber vi deg grundig lese ingrediensene på alle produkter. Du finner mer informasjon om produkter i tidligere esker på vår hjemmeside under ”Tidligere esker”.

    Vi prøver så godt det går å sette sammen innholdet i esken din basert på svarene i din skjønnhetsprofil og hvilke produkter og merker vi samarbeider med den måneden. Skjønnhetsprofilen fungerer altså som en retningslinje. Tanken med Glossybox er at du får muligheten til å prøve produkter og merker som du kanskje ikke ellers hadde testet; slik at du kan finne nye personlige favoritter. Du kan alltid oppdatere skjønnhetsprofilen gjennom å logge inn på ”Min konto”, scrolle ned til ”Skjønnhetsprofil” og velg ”Rediger”.



    Observer at du kun kan ha en skjønnhetsprofil på din konto. Ønsker du å ha flere abonnement med ulike skjønnhetsprofiler anbefaler vi at du starter opp en ny konto.

    Vår hjemmeside pleier å fungere som best om du besøker den via en PC/Mac og ikke mobil/tablet. Vi anbefaler å bytte nettleser til Google Chrome, om du opplever problemer. Om det ikke løser problemet, kontakt oss via ”Kundeservice Kontaktsenter” gjennom å logge inn på din glossykonto hos oss. Om du har mulighet; ta gjerne et skjermbilde av problemet når det oppstår.

    Mitt abonnement

    Du kan når som helst avslutte ditt abonnement. For å avslutte ditt løpende abonnement har

    du to alternativ.

    Alternativ 1:

    ‐ Logg inn på din glossykonto

    ‐ Klikk på ”Min konto” > ”Mitt abonnement” > ”Avslutte fra neste eske”

    ‐ Du vil motta en mail som bekrefter at ditt abonnement er avsluttet

    Avslutter du ditt abonnement via knappen ”Avslutte fra neste eske” så kommer den neste esken du mottar være din siste eske.

    Vennligst merk at det er en måneds oppsigelsestid på våre løpende månedsabbonement. For eksempel, dersom du avslutter ditt abonnement I Mai vil Juni være den siste boksen du mottar fra oss.

    Observer at det ikke går å reaktivere et avsluttet abonnement. Dersom du ønsker å bli abonnent igjen starter du enkelt et nytt abonnement.

    Alternativ 2:

    ‐ Logg inn på din glossykonto

    ‐ Klikk på ”Min konto” > ”Mitt abonnement” > ”Avslutt”

    ‐ Du vil motta en mail som bekrefter at ditt abonnement er avsluttet

    Dine GlossyCredits vil ikke lengre være tilgjengelige når et abonnement er avsluttet

    Et 3-, 6-, eller 12-måneders abonnement må avsluttes måneden innen du mottar din siste eske, ellers fornyes abonnementet med samme antall måneder. Avslutter du din fornyelse etter at den har blitt fornyet vill oppsigelsen din gjelde fra den kommende perioden.

    Om du har et 6-måneders abonnement som starter i januar og slutter i juni må du si opp abonnementet innen utgang av mai, altså før 1. juni.

    Observer at du ikke kan reaktivere et avsluttet abonnement.

    For å avslutte ditt 3-, 6-, eller 12-måneders abonnement gjør følgende:

    · Logg inn på Din Konto

    · Klikk på ”Mine abonnementer” > ”Slå av autorenewal”

    · Du vil få en mail som bekrefter at ditt abonnement er sagt opp

    Observer! Fornyelsesfunksjonen gjelder ikke ved gavekortabonnement – de løper automatisk ut.

    Les mer under ”Gavekort”

    Dine GLOSSYCredits vil fortsatt være tilgjengelige på din konto. GLOSSYCredits er tilgjengelige i 12 måneder fra datoen de er opptjent. Les mer om GLOSSYCredits under "GLOSSYCredits".

    Observer at det ikke går å reaktivere et avsluttet abonnement. Dersom du ønsker å abonnere på Glossybox igjen starter du enkelt et nytt abonnement under "Abonner" på vår hjemmeside.

    For å endre adresse på din konto gjør du følgende:

    · Logg inn på "Min Konto"

    · Scroll ned til "Abonnementer" og klikk på ditt aktive abonnement

    · Scroll ned til "Leveringsdetaljer" og klikk på "Endre adresse"

    · Klikk deg videre til "Legg til adresse"

    · Fyll inn ønsket adresse og lagre

    VIKTIG! Legg til din adresse på ditt abonnement for å aktivere den - det gjør du gjennom å trykke på "Lever til denne adressen"-knappen.

    Merk at du ikke kan endre leveringsadresse på enkeltbestillinger som for eksempel Limited Edition-esker eller adventskalender.

    Skjønnhetsprofilen er en kort spørreundersøkelse med spørsmål om dine skjønnhetspreferanser. Din profil hjelper oss å velge produkter som er best tilpasset dine skjønnhetsbehov og ønsker.

    Du kan fylle inn din skjønnhetsprofil når du har startet en konto på Glossybox.no, og du kan når som helst redigere den i ettertid. Du har tilgang til din profil gjennom å logge inn på din konto og klikke på ”Min skjønnhetsprofil”. Observer at du kun kan ha en skjønnhetsprofil per konto. Våre esker matches så godt som mulig til din skjønnhetsprofil.

    Vennligst les mer om vår returpolicy i brukervilkår eller kontakt oss via Kundeservice Kontaktsenter gjennom å logge inn på din glossykonto.

    Du kan endre din epost adresse under 'konto instillinger' og bekreft med din passord. Kundeservice kan ikke hjelpe deg med å endre din epost adresse. Dette for å unngå ikke autorisert person til å få tilgang til din innlogging og overta din konto.

    Betaling

    Du kan betale med enten Visa, MasterCard, American Express, eller PayPal. Velger du betalingskort er det viktig at ditt kort er aktivert for utlands- og internettkjøp/bestillinger.



    Merk! Om du har flere abonnement på din konto må du gå inn på respektive abonnement for å oppdatere til ditt nye betalingskort.

    Om du velger et løpende månedsabonnement blir den første betalingen trukket ved bestilling. Senere betalinger trekkes rundt den 1. hver måned (med unntak av helgedager/helligdager).

    Om du velger et tidsbestemt abonnement eller et gavekort betaler du hele perioden med en gang.

    PayPal er et netthandelsfirma som tilbyr tjenester for betaling og pengeoverføring over Internett. PayPal fungerer som mellomledd for betalinger. Velger du å betale med PayPal blir du sendt videre til deres hjemmeside der du må logge inn på din PayPal konto. Fyll inn din kortinformasjon på hjemmesiden og bekreft. Du blir deretter sendt tilbake til glossybox.no når kjøpet er fullført.

    Har du et løpende abonnement og betalingen for månedens eske ikke har gått gjennom så blir ditt abonnement satt på pause til betaling kan trekkes.



    Om din betaling ikke har gått gjennom kontroller at du ikke har en sperre på kortet for internett- og/eller utenlandskjøp, og at det finnes tilgjengelig saldo på kortet. Test deretter å oppdatere din kortinformasjon på din glossykonto. Du kan enkelt oppdatere din kortinformasjon gjennom å logge inn på din konto på Glossybox, klikk på ”Min konto”, klikk deg videre inn på abonnementet og ”Endre betalingsinformasjon”.



    Vi prøver å trekke betalingen på nytt dersom den ikke har gått gjennom helt til den gjeldende esken er utsolgt.

    For å endre kortinformasjon gjør følgende:

    ‐ Logg inn på din glossykonto

    ‐ Klikk på ”Min konto” > klikk deg inn på abonnementet > ”Endre betalingsinformasjon”

    ‐ Skriv inn din kortinformasjon og bekreft

    Du oppgir din rabattkode i handlekurven. Når du har klikket på ”Legg til” vil koden automatisk aktiveres og du vil se at betalingsbeløpet endres. Du kan kun bruke én rabattkode per bestilling.

    Levering & Frakt

    Glossybox-esken sendes alltid fra lageret vårt mot slutten av hver måned. Leveransetiden kan variere avhengig av hvor i landet du bor og om esken går rett i postkassen din eller leveres til et postkontor. så snart esken er sendt vil du motta en mail med sporings informat.

    Esken leveres rett hjem hvis man har en stor nok postkasse, ellers får man en hentemelding via SMS eller e-post om at den kan hentes på et postkontor. Hvis du ikke henter ut esken din, vil du få en påminnelse via SMS eller e-post og deretter sendes en hentelapp i posten. Hvis du ikke henter esken din i løpet av 12 dager returneres den til oss. GLOSSYBOX kan ikke bestemme hvilket postkontor esken leveres til, du må i så fall kontakte ditt lokale postombud.

    Dersom det har gått over to uker etter vi sendte esken til deg og du ikke har mottatt den, ber vi deg kontakte oss via Kundeservice Kontaktsenter på din glossykonto slik at vi kan hjelpe deg. Kontroller at adressen på bestillingen din stemmer, og ta kontakt med ditt lokale postkontor for å se om de kan ha glemt å scanne din eske.

    Vi leverer til hele Norge, men dessverre har vi ikke mulighet til å sende esken utenlands. GLOSSYBOX finnes også i andre land.

    Vi kan betale deg tilbake pengene dine eller sende ut esken på nytt hvis vi har fått den i retur. Vi ber deg kontakte oss via Kundeservice Kontaktsenter på din glossykonto slik at vi kan hjelpe deg.

    Din eske kan ha blitt returnert fra ditt postkontor for at adressen på din konto er ukorrekt eller at esken ikke har blitt hentet ut innen 14 dager.

    Om din eske har blitt returnert ber vi deg kontakte oss via Kundeservice Kontaktsenter på din glossykonto innen 60 dager etter du skulle ha mottatt esken.

    Observer at om du ikke kontakter oss innen 60 dager har vi ikke mulighet å sende ut din eske på nytt.

    Vi er veldig lei oss for at du har mottatt en eske eller et produkt som er ødelagt. Noen ganger skjer det ting under transport som vi ikke kan påvirke, men bekymre deg ikke, vi kan hjelpe deg med en reklamasjon. Les mer om hvordan du gjør dette under ”Reklamasjon og tilbakebetaling”

    VIKTIG: Om du opplever problem med savnet eller ødelagt eske eller produkt er det viktig at du informerer oss via Kundeservice Kontaktsenter på din glossykonto innen 60 dager.

    Levering for våre abonnementer og ordre over 250 er gratis. For ordre over 250 kr er frakt kostnaden 39 kr.


    Gave

    Du aktiverer ditt gavekort gjennom denne linken: https://www.glossybox.no/beauty-box/glossybox-beauty-box-abonnements-gave/11396464.html

    Om du har problem med å løse inn gavekortet ditt vennligst kontakt vår kundeservice som vil hjelpe deg videre.



    Når du har løst inn ditt gavekort, glem ikke å fylle inn din personlige skjønnhetsprofil. Vi bruker din skjønnhetsprofil som retningslinje når vi velger produkter til din eske! Les mer under "Skjønnhetsprofil"

    Via fliken "gave" i hovedmenyen kan du enten velge å gi bort et abonnement på 6 eller 12 måneder som starter direkte når du har gjennomført betalingen eller så kan du gi bort et gavekort som mottageren kan aktivere når den selv ønsker. Abonnementet avsluttes automatisk ut etter 6 eller 12 måneder.

    Reklamasjon & Tilbakebetaling

    Om du savner en eske ber vi deg kontakte oss via Kundeservice Kontaktsenter på din glossykonto. Du logger inn på din konto, klikker deg videre til ”Min konto” og scroller deg ned til Kundeservice Kontaktsenter der du kan sende oss en melding. Vi vil behandle din forespørsel så fort som mulig.

    Din Glossybox skal alltid inneholde 5 skjønnhetsprodukter og om du har oppdaget at det mangler et produkt i esken hjelper vi deg selvfølgelig!



    Savner du et produkt ber vi deg vennligst ta kontakt med oss via Kundeservice Kontaktsenter på din glossykonto. Du logger inn på din konto, klikker deg videre inn på ”Min konto” og scroller ned til Kundeservice Kontaktsenter der du kan sende oss en melding.

    Vi er veldig lei oss for at du har mottatt en eske eller et produkt som er ødelagt. Noen ganger skjer det ting under transport som vi ikke kan påvirke, men bekymre deg ikke, vi kan hjelpe deg med en reklamasjon.



    For at vi skal kunne hjelpe deg videre med en reklamasjon trenger vi et bilde av den ødelagte esken/produktet. Bildet sendes via Kundeservice Kontaktsenter på din glossykonto og vi må motta bildet innen 60 dager etter du har mottatt esken.

    Så snart vi har mottat bildet kan vi hjelpe deg videre med eventuell reklamasjon.

    VIKTIG: Om du opplever problem med savnet eller ødelagt eske eller produkt er det viktig at du informerer oss via Kundeservice Kontaktsenter på din glossykonto innen 60 dager.

    Du kan selvfølgelig alltid bruke angreretten din. Du kan angre ditt kjøp innen 14 dager og returnere esken til oss hvis den ytterste kartongforpakningen ikke er åpnet.

    Kontakt oss via Kundeservice Kontaktsenter på din glossykonto.og informer om at du angrer ditt kjøp, så betaler vi deg tilbake pengene når vi har mottatt returen.

    Husk å skrive avsender på esken slik at vi ser hvem den er sendt fra.

    Observer at du må selv stå for fraktkostnaden.

    Utvidet returrett til jul fra 01/11/21 til 31/12/21. Kunder har rett til å returnere alle uåpnede/ubrukte produkter kjøpt mellom disse datoene og frem til 31.01.22.

    Glossy Credits

    Du tjener Glossy Credits gjennom å fylle ut din skjønnhetsprofil, motta månedsesken, svare på produktundersøkelser, skrive produktomtaler og verve venner.

    Du tjener Glossy Credits hver gang du:

    · Fyll ut din skjønnhetsprofil: 3 kr

    · Få hjem din månedseske: 2 kr

    · Svar på produktundersøkelser: 3-6 kr

    · Skriv en produktomtale: 3 kr

    · Verv en venn: 50-125 kr

    Det kan ta en stund innen dine opptjente Glossy Credits blir synlige på din konto.

    Skriver du en produktomtale må den først godkjennes.

    På Glossybox

    · Velg ønsket abonnement eller eske og legg den i handlekurven

    · Logg inn på din konto og fortsett til handlekurven

    · I handlekurven kan du velge å bruke Glossy Credits når du skal betale

    · Fullfør ditt kjøp!

    Noter at du kun kan handle med dine Glossy Credits på nye bestillinger og ikke på en aktiv bestilling.

    På LookFantastic :

    For å kunne bruke dine Glossy Credits på lookfantastic.no må du først koble sammen din Glossybox-konto med et lookfantastic-konto.

    Slik gjør du det:

    · Logg inn på din Glossybox-konto. På din konto finner du valgmuligheten til å koble sammen din Glossybox-konto med din lookfantastic-konto

    · Du blir sendt videre til lookfantastic, der du må logge deg inn med et eksisterende lookfantastic-konto. (Har du ikke et lookfantastic-konto må du opprette et)

    · Du vil nå få muligheten til å koble sammen dine kontoer

    · Når du har gjort dette vil dine Glossy Credits bli synlige på ditt lookfantastic-konto

    · Når du kjøper produkter på lookfantastic så kan du i kassen velge å bruke dine Glossy Credits når du betaler

    Noter at Glossy Credits opptjent på glossybox.no kun kan brukes på lookfantastic.no.

    GLOSSYCREDITS er gyldige i 12 måneder, eller fram til abonnementet ditt avsluttes.

    Frem til den 5. desember 2017 samlet du GLOSSYDots, men fra og med den 5. desember 2017 ble dine GLOSSYDots forvandlet til GLOSSYCredits.

    Annet

    Limited Edition-eske er en engangseske og bestilles utenfor ordinært abonnement. De finnes kun i et begrenset antall så langt lageret rekker, men du får bestille flere esker enn én dersom du ønsker. Det går ikke å fylle inn en skjønnhetsprofil for Limited Editon-esker, men du får muligheten å gjøre produktundersøkelser etter du har mottatt esken og samle GLOSSYCredits.

    Limited Edition-esker lanseres flere ganger i året, husk å meld deg på vårt nyhetsbrev slik at du får beskjed når vi lanserer nye, spennende limited edition-esker.

    Du er alltid velkommen til å kontakte oss med dine spørsmål Du kontakter oss via Kundeservice Kontaktsenter på din glossykonto. Du logger inn på din konto, klikker deg videre inn på ”Min konto” og scroller deg ned til Kundeservice Kontaktsenter.

    No matches were found. Please refine your search.

    Trenger du mer hjelp?

    Ikke tilgjengeig

    Live chat