Legg til i din handlekurv.

Beklager, det har oppstått en feil. Vennligst prøv igjen.

Antall:

Delsum: ( Varer i handlekurv.)

Har du et spørsmål?

Har du et spørsmål?

For å hjelpe deg med å finne svaret på dine spørsmål, har vi oppført ofte stilte spørsmål nedenfor. Du kan lese om hvordan abonnementet ditt fungerer, hva boksen er og hvordan levering av boksen din går.

Hvis du ikke finner svaret på spørsmålet ditt her, vennligst logg inn på kontoen din og send en melding til vår kundeservice.

Generelt
Hva er Glossybox?

Glossybox er et abonnement på en eksklusiv eske fylt med fem skjønnhetsprodukter som sendes hjem til deg en gang i måneden. Esken inneholder fem skjønnhetsprodukter fra både internasjonale og norske merker. Produktene kan både være sminke, hudpleie, hårpleie, parfyme eller liknende fra skjønnhetsverden og er vanligvis mindre enn originalproduktet.


Vi prøver å tilpasse innholdet blant annet basert på det du har fått tidligere og hva du har fylt i skjønnhetsprofilen din (les mer under ”Hvordan fungerer min skjønnhetsprofil?”). På hjemmesiden vår finner du informasjon om produktene og tips om hvordan du best bruker dem. Det er kun 5 produkter du får i din eske og på siden ”Tidligere ekser” synes alle produkter i full size/originalprodukt. Størrelsen på produktene varierer, men vanligvis er de mindre enn originalproduktet.

Hvilke abonnementstyper finnes det og hva koster de?

Glossybox: Løpende månedsabonnement 179 kr/måneden, 3 måneders abonnement 537 kr, 6 måneders abonnement 899 kr og 12 måneders abonnement 1679 kr. 6 måneders gavekortabonnement 899 kr og 12 måneders gaveabonnement 1679 kr. The Man Box: Løpende abonnement 199 kr/kvartal, 1 års abonnement 765 kr.

Hvordan fungerer løpende månedsabonnement?

Om du velger et vanlig månedsabonnement, blir den første betalingen trukket direkte ved bestilling. Betaling skjer alltid i forveien av kommende eske. Betalinger trekkes rundt den 1. i hver måned (hver tredje måned for The Man Box), med unntak av helgedager. Månedsabonnementet kan når som helst sies opp. Det gjør du via din konto hos oss. For mer informasjon se ”Hvordan avslutter jeg mitt abonnement”.


Om du ikke avslutter månedsabonnementet blir den til et løpende abonnement og du får en herlig eske hver måned.


Observer at pågående bestilling ikke kan avbrytes.

Hvordan fungerer et tidsbestemt abonnement (3, 6 eller 12 måneder)

Om du velger et tidsbestemt abonnement betaler du for alle esker direkte ved bestilling (537 kr for abonnement på 3 måneder, 899 kr for abonnement på 6 måneder, 1679 kr for abonnement på 12 måneder).


Avslutter du ikke ditt tidsbestemte abonnement så blir det fornyet automatisk til samme antall måneder som tidligere, for at du ikke skal gå glipp av våre herlige esker! Vil du ikke fortsette abonnementet må du avslutte abonnementet via din konto og gå inn på det aktive abonnementet og velge ”Stopp kommende fornyelse” Observer at pågående bestilling ikke kan avbrytes.

Hvordan fungerer min skjønnhetsprofil?

Vi prøver så godt det går å sette sammen innholdet i esken din basert på svarene i din skjønnhetsprofil og hvilke produkter og merker vi samarbeider med den måneden. Skjønnhetsprofilen fungerer altså som en retningslinje. Tanken med Glossybox er at du får muligheten til å prøve produkter og merker som du kanskje ikke ellers hadde testet; slik at du kan finne nye personlige favoritter. Du kan alltid oppdatere skjønnhetsprofilen gjennom å logge inn på ”Min konto”, scrolle ned til ”Skjønnhetsprofil” og velg ”Rediger”.


Observer at du kun kan ha en skjønnhetsprofil på din konto. Ønsker du å ha flere abonnement med ulike skjønnhetsprofiler anbefaler vi at du starter opp en ny konto.

Hva inneholder The Man Box?

Esken inneholder fem produkter fra både internasjonale og norske merker. Produktene kan bestå av hudpleie, styling, shampo/balsam, barbering, herreparfymer og mye annet. Produktene er vanligvis mindre enn originalproduktet. Vi prøver å tilpasse innholdet blant annet basert på hva du tidligere har fått i esken, og hvordan du har fylt inn din personlige profil. På vår hjemmeside finner du informasjon om produktene og hvordan du best kan bruke de.

Hvordan kan jeg endre til et annet abonnement uten å få dobbelt opp med esker?

Om du vil endre til et annet abonnement, eller om du kanskje har et gavekort som du vil aktivere, må du vente til ditt nåværende abonnement løper ut. Her kommer et eksempel på hva du kan gjøre for å unngå doble esker:


Har du for eksempel et 6 måneders abonnement som begynner i februar og slutter i juli så må du si opp dette før siste esken for å unngå en fornyelse av abonnementet (for mer informasjon se ”Hvordan avslutter jeg mitt abonnement”). Etter 1 august kan du logge inn og bestille ditt nye abonnement.

PROBLEM MED HJEMMESIDEN

Vår hjemmeside pleier å fungere som best om du besøker den via en PC og ikke mobil/tablet. Vi anbefaler å bytte nettleser til Google Chrome, da vår hjemmeside ikke støttes av Internet Explorer, Safari, tablets eller mobiltelefoner. Om det ikke løser problemet, kontakt oss via ”Kundeservice Kontaktsenter” gjennom å logge inn på din glossykonto hos oss. Om du har mulighet; ta gjerne et skjermbilde av problemet når det oppstår.

Jeg har fått en allergisk reaksjon etter å ha brukt et av produktene. HVA SKAL JEG GJØRE?

Dessverre kan vi ikke garantere at din Glossybox er fri fra visse ingredienser på grunn av at vi har ulike produkter hver måned. Om du har en allergi ber vi deg grundig lese ingrediensene på alle produkter. Du finner mer informasjon på vår hjemmeside under ”TIDLIGERE ESKER”.

Hva skal jeg gjøre om jeg har fått samme produkt to ganger?

Vi gjør alt for å skape en spennende miks av produkter i hver Glossybox. I noen sjeldne tilfeller kan et produkt som har vist seg å være populært eller elsket i tidligere esker få et nytt utseende osv. Om du ikke er fornøyd med produktet ber vi deg kontakte oss via Kundeservice Kontaktsenter på din glossykonto. Vi vil svare deg innen kort tid.

Mitt abonnement
HVORDAN AVSLUTTER JEG MITT LØPENDE MÅNEDSABONNEMENT?

Du kan når som helst avslutte ditt abonnement. For å avslutte ditt løpende abonnement har

du to alternativ.


Alternativ 1:

‐ Logg inn på din glossykonto

‐ Klikk på ”Min konto” > ”Mitt abonnement” > ”Avslutte fra neste eske”

‐ Du vil motta en mail som bekrefter at ditt abonnement er avsluttet


Avslutter du ditt abonnement via knappen ”Avslutte fra neste eske” så kommer din siste eske

å være den neste månedsesken.


Observer at det ikke går å reaktivere et avsluttet abonnement


Alternativ 2:

‐ Logg inn på din glossykonto

‐ Klikk på ”Min konto” > ”Mitt abonnement” > ”Avslutt”

‐ Du vil motta en mail som bekrefter at ditt abonnement er avsluttet


Dine GLOSSYCredits vil fortsatt være tilgjengelige på din konto.

HVORDAN AVSLUTTER JEG MITT 3, 6 ELLER 12 MÅNEDERS ABONNEMENT

Et 3-, 6- eller 12-måneders abonnement må sies opp måneden du får din siste eske, ellers vil det automatisk fornyes med samme antall måneder. Avslutter du ditt abonnement etter at det har blitt fornyet vil oppsigelsen gjelde etter den kommende perioden. For eksempel om du har et 6 måneders abonnement som begynner i februar og slutter i juli så må du si opp den automatiske fornyelsen via din konto eller via kontakt med vår support – Kundeservice Kontaktsenter på din konto innen siste esken for å unngå en fornyelse.


Observer at det ikke går å reaktivere et avsluttet abonnement


For å avslutte ditt 3, 6 eller 12 måneders abonnement gjør følgende:

‐ Logg inn på din glossykonto

‐ Klikk på ”Min konto” > ”Mitt abonnement” > ”Avslutt fra neste eske”

‐ Du vil motta en mail som bekrefter at ditt abonnement er avsluttet


Observer! Fornyelsesfunksjonen gjelder ikke ved gaveabonnement – de løper ut automatisk. Les mer under ”Gave”.


Dine GLOSSYCredits vil fortsatt være tilgjengelige på din konto.

Kan jeg reaktivere et tidligere abonnement?

Observer at det ikke går å reaktivere et avsluttet abonnement.

Hvordan endrer jeg mine kontakt- og leveringsinformasjon?

Når du flytter eller bytter leveringsadresse er det viktig at du oppdaterer til den aktuelle adressen på din konto og abonnement hos oss. Dette da vi alltid sender til eske til den leveringsadressen du har angitt.


For å endre kontakt- og leveringsinformasjon på et abonnement gjør følgende:

‐ Logg inn på din glossykonto

‐ Du må først legge til den nye adressen i din adressebok: Klikk på ”Min konto” > scroll ned og klikk deg inn på ”Adressebok” > ”Legg til adresse”

‐ Klikk deg tilbake til ”Min konto” og gå inn på det abonnementet som du vil endre adresse på

‐ Scroll ned til ”Leveringsadresse” og velg din nye adresse


Observer! Om du vil at endringen skal gjelde for månedens eske er det viktig at du endrer

din informasjon innen den siste dagen i måneden før.

HVA ER EN SKJØNNHETSPROFIL?

Når du vel har et abonnement på Glossybox kan du når som helst redigere din skjønnhetsprofil. Skjønnhetsprofilen er utformet som en kort spørreundersøkelse med spørsmål om dine skjønnhetspreferanser. Dette hjelper oss å velge produkter som er best tilpasset dine skjønnhetsbehov. Du har tilgang til din profil gjennom å logge inn på din konto og klikke på ”Min skjønnhetsprofil”. Observer at du kun kan ha en skjønnhetsprofil per konto. Våre esker matches så nære dine spesifikasjoner som mulig.

Kan jeg returnere min Glossybox?

Vennligst les mer om vår returpolicy i brukervilkår eller kontakt oss via Kundeservice Kontaktsenter gjennom å logge inn på din glossykonto.

Betaling
Hvilke betalingsmuligheter finnes det?

Du kan betale med enten Visa, MasterCard, American Express, eller PayPal. Velger du betalingskort er det viktig at ditt kort er aktivert for utlands- og internettkjøp/bestillinger. Om du har flere abonnement på din konto må du gå inn på respektive abonnement for å oppdatere til ditt nye betalingskort.

Hvordan fungerer betalingen?

Om du velger et løpende månedsabonnement blir den første betalingen trukket ved bestilling. Senere betalinger trekkes rundt den 1. hver måned (med unntak av helgedager/helligdager).


Om du velger et tidsbestemt abonnement eller et gavekort betaler du hele perioden med en gang.

Hvordan fungerer betaling via PayPal?

PayPal er et netthandelsfirma som tilbyr tjenester for betaling og pengeoverføring over Internett. PayPal fungerer som mellomledd for betalinger. Velger du å betale med PayPal blir du sendt videre til deres hjemmeside der du må logge inn på din PayPal konto (har du ikke en PayPal konto kan du enkelt registrere deg på www.paypal.no før du bestiller). Fyll inn din kortinformasjon på hjemmesiden og bekreft. Du blir deretter sendt tilbake til glossybox.no når kjøpet er fullført.

Min betaling har ikke gått gjennom denne måneden. Hva gjør jeg?

Har du et løpende abonnement og betalingen for månedens eske ikke har gått gjennom så blir ditt abonnement satt på pause.


Om din betaling ikke har gått gjennom kontroller først at du ikke har en sperre på kortet for internett- og/eller utenlandskjøp og at det finnes tilgjengelig saldo på kortet. Test deretter å oppdatere din kortinformasjon på din glossykonto. Du kan enkelt oppdatere din kortingormasjon gjennom å logge inn på din konto på Glossybox, klikk på ”Min konto”, klikk deg videre inn på abonnementet og ”Endre betalingsinformasjon”.


Vi prøver å trekke betalingen på nytt dersom den ikke har gått gjennom helt til den gjeldende

esken er utsolgt.

Hvor endrer jeg min kortinformasjon?

For å endre kortinformasjon gjør følgende:

‐ Logg inn på din glossykonto

‐ Klikk på ”Min konto” > klikk deg inn på abonnementet > ”Endre betalingsinformasjon”

‐ Skriv inn din kortinformasjon og bekreft

Hvor skriver jeg inn min rabattkode?

I kassen oppgir du din rabattkode nedenfor handlekurven. Når du har klikket på ”Legg til” vil koden automatisk aktiveres og du vil se at betalingsbeløpet endres. Du kan kun bruke én rabattkode per bestilling.

Levering
Når sendes min eske?

Glossybox sendes alltid fra lageret vårt i slutten av hver måned (hver tredje måned om du abonnerer på The Man Box). Leveransetiden kan variere avhengig av hor i landet du bor og om esken går rett i postkassen din eller leveres til et postkontor. Normalt tar det mellom 3-5 arbeidsdager.

Kommer esken direkte hjem i postkassen?

Esken leveres med Posten Bring og kommer rett hjem hvis man har en stor nok postkasse, ellers får man en hentemelding via SMS om at den kan hentes på et postkontor. Hvis du ikke henter ut esken din, vil du få en påminnelse via SMS og deretter sendes en hentelapp i posten. Hvis du ikke henter esken din i løpet av 14 dager returneres den til oss. GLOSSYBOX kan ikke bestemme hvilket postkontor esken leveres til, du må i så fall kontakte ditt lokale postombud.

Hvor er min eske?

Hvis det har gått over en uke etter at vi har sendt ut eskene og du ikke har fått din eske, kan du kontakte kontakt@glossybox.no for å få sporingsnummeret ditt. Kontroller adressen på bestillingen din og ta kontakt med ditt lokale postkontor for å se om de kan ha glemt å scanne din eske.

Kan jeg bestille esken til utlandet?

Vi leverer til hele Norge, men dessverre har vi ikke mulighet til å sende esken utenlands. GLOSSYBOX finnes også i andre land.

Jeg har ikke rukket å hente min eske før den ble returnert eller den har blitt sendt til feil adresse. Hva gjør jeg?

Vi kan betale deg tilbake pengene dine eller sende ut esken på nytt hvis vi har fått den i retur. Sen en e-post til kontakt@glossybox.no så hjelper vi deg.

Min eske har blitt sendt i retur. Hva gjør jeg?

Din eske kan ha blitt returnert fra ditt postkontor for at adressen på din konto er ukorrekt eller at esken ikke har blitt hentet ut innen 14 dager.


Om din eske har blitt returnert ber vi deg kontakte oss via Kundeservice Kontaktsenter på din glossykonto innen 60 dager etter du skulle ha mottatt esken.


Observer at om du ikke kontakter oss innen 60 dager har vi ikke mulighet å sende ut din eske på nytt.

Jeg har fått en ødelagt eske. Hva kan jeg gjøre?

Vi er veldig lei oss for at du har mottatt en eske eller et produkt som er ødelagt. Noen ganger skjer det ting under transport som vi ikke kan påvirke, men bekymre deg ikke, vi kan hjelpe deg med en reklamasjon. Les mer om hvordan du gjør dette under ”Reklamasjon og tilbakebetaling”


VIKTIG: Om du opplever problem med savnet eller ødelagt eske eller produkt er det viktig at du informerer oss via Kundeservice Kontaktsenter på din glossykonto innen 60 dager.

Gave
Jeg har fått et gavekort. Hvordan aktiverer jeg det?

Du aktiverer ditt gavekort gjennom denne linken: https://www.glossybox.no/beauty-box/glossybox-beauty-box-abonnements-gave/11396464.html


Instruksjonene nedenfor gjelder kun om ditt gavekort er kjøpt innen 5 desember 2017. Er ditt gavekort kjøpt etter denne datoen finner du instruksjoner på hvordan du løser det inn.


Slik gjør du for å løse inn ditt gavekort:

‐ Velg det abonnementet ditt gavekort gjelder for.

‐ Gå videre til kassen

‐ Skriv inn din 12-siffrige gavekortkode i feltet for rabattkoder

‐ Logg inn på ditt eksisterende GLOSSYBOX konto eller registrer deg som ny kunde

‐ Skriv inn din adresseinformasjon og vent på din første eske!


Om du har problem med å løse inn gavekortet ditt vennligst kontakt vår kundeservice som vil hjelpe deg videre.


Når du har løst inn ditt gavekort, glem ikke å fylle inn din personlige skjønnhetsprofil. Vi bruker din skjønnhetsprofil som retningslinje når vi velger produkter til din eske!

Hvordan gir jeg bort et abonnement på Glossybox i gave?

Via fliken "gave" oppe i menyen kan du enten velge å gi bort et abonnement på 6 eller 12 måneder som starter direkte når du har gjennomført betalingen eller så kan du gi bort et gavekort som mottageren kan aktivere når den selv ønsker. Abonnementet løper automatisk ut.

Reklamasjon og tilbakebetaling
Jeg savner min eske. Hva gjør jeg?

Om du savner en eske ber vi deg kontakte oss via Kundeservice Kontaktsenter på din glossykonto. Du logger inn på din konto, klikker deg videre til ”Min konto” og scroller deg ned til Kundeservice Kontaktsenter.

Et produkt mangler i esken min. Hva gjør jeg?

Din Glossybox skal alltid inneholde 5 skjønnhetsprodukter og om du har oppdaget at det mangler et produkt i esken hjelper vi deg selvfølgelig!


Savner du et produkt ber vi deg vennligst ta kontakt med oss via Kundeservice Kontaktsenter på din gossykonto. Du logger inn på din konto, klikker deg videre inn på ”Min konto” og scroller ned til Kundeservice Kontaktsenter.

Jeg har mottatt et ødelagt produkt eller eske. Hva gjør jeg?

Vi er veldig lei oss for at du har mottatt en eske eller et produkt som er ødelagt. Noen ganger skjer det ting under transport som vi ikke kan påvirke, men bekymre deg ikke, vi kan hjelpe deg med en reklamasjon.


For at vi skal kunne hjelpe deg videre med en reklamasjon trenger vi et bilde av den ødelagte esken/produktet. Bildet sendes via Kundeservice Kontaktsenter på din glossykonto og vi må motta bildet innen 60 dager etter du har mottatt esken.


Så snart vi har mottat bildet kan vi hjelpe deg videre med eventuell reklamasjon.


VIKTIG: Om du opplever problem med savnet eller ødelagt eske eller produkt er det viktig at du informerer oss via Kundeservice Kontaktsenter på din glossykonto innen 60 dager.

Kan jeg angre kjøpet mitt?

Du kan selvfølgelig alltid bruke angreretten din. Du kan angre ditt kjøp innen 14 dager og returnere esken til oss hvis den ytterste kartongforpakningen ikke er åpnet.


Esken kan returneres til følgende adresse:

GLOSSYBOX Sweden AB,

Regeringsgatan 65, Box 7274

103 89 Stockholm

Sverige


Husk å skrive avsender på esken slik at vi ser hvem den er fra.

Send oss en e-post til kontakt@glossybox.no og informer om at du angrer ditt kjøp, så betaler vi deg tilbake pengene når vi har fått esken i retur.


Observer at du må selv stå for fraktkostnaden.

The Man Box
Hva er The Man Box?

The Man Box er et abonnement hvor du får en eksklusiv eske med fem utvalgte herreprodukter i mindre størrelse tilsendt i posten en gang i kvartalet (januar, april, juli og oktober). Esken inneholder fem herreprodukter fra både nordiske og internasjonale

merkevarer. 

T

anken bak The Man Box er at du skal få muligheten til å teste ulike produkter og finne dine personlige favoritter. Når du registrerer deg lager du en personlig profil som vi bruker som retningslinje for hvilke produkter du får tilsendt og som vil passe for deg.


På vår hjemmeside vil du finne informasjon om produktene og tips om hvordan du best kan bruke de.


Du vil få fem produkter tilpasset din profil i hver ekse. På hjemmesiden kan du se en total oversikt over alle produkter som ble sendt ut og de blir alltid vist i sin fulle størrelse. Størrelsen på produktene i eskene vil variere, men vanligvis er de mindre enn produktets opprinnelige størrelse.

Hvilke The Man Box abonnement finnes og hva koster det?

Løpende abonnement:

Den første betalingen skjer når abonnementet starter. Deretter drar vi penger automatisk rundt den 1 hver tredje måned (januar, april, juli og oktober) for den kommende esken. Pengene blir trukket fra det betalingskortet du har registrert. Abonnementet koster 199 kr/eske inkludert frakt. Ingen oppsigelsestid.


1-års abonnement:

Hvis du velger et 1-års abonnement betaler du for hele perioden på en gang. Hele summen trekkes direkte ved bestilling (765 kr).


Hvis du ikke avslutter abonnementet ditt så kommer det til å bli fornyet automatisk med samme antall måneder som tidligere - sånn at du ikke går glipp av noen herlige esker!

Hvorfor er the Man Box dyrere enn Glossybox?

The Man Box eskene kommer bare hver tredje måned og derfor tenker vi at det oftere må være produkter i full-størrelse med, slik at det vil være tilstrekkelig til neste eske kommer. Esken har alltid en verdi på over 199 kr.

Hvordan avslutter jeg 1-års abonnementet på The Man Box?

Et årsabonnement på The Man Box må sies opp måneden da du får din siste eske ellers fornyes abonnementet med samme antall måneder. Avslutter du din fornyelse etter at den har blitt fornyet kommer oppsigelsen å gjelde etter den kommende perioden.


For eksempel om du har et årsabonnement som begynner med vinter-esken i januar, og slutter med høst-esken i oktober må du si opp den automatiske fornyelsen via din konto eller via kontakt med vår support via Kundeservice Kontaktsenter på din konto innen siste esken i oktober for å unngå at abonnementet fornyes.


Observer at det ikke går an å reaktivere et avsluttet abonnement.


For å avslutte ditt årsabonnement gjør du følgende:

‐ Logg inn på din glossykonto

‐ Klikk på ”Min konto” > ”Mitt abonnement” > ”Avslutt fra neste eske”

‐ Du vil motta en mail som bekrefter at ditt abonnement er avsluttet


Dine GLOSSYCredits vil fortsatt være tilgjengelige på din konto.

Hvordan fungerer min groomingprofil?

Vi prøver så godt vi kan og sette sammen innholdet i esken basert på informasjonen i din profil og hvilke produkter og merker vi samarbeider med. Profilen fungerer altså som en retningslinje. Tanken med The Man Box er at du får muligheten til å prøve produkter og merker som du kanskje ellers ikke hadde testet, slik at du kan finne nye personlige favoritter. Du kan alltid oppdatere profilen gjennom å logge inn på kontoen din og klikke på "min groomingprofil".

Varför är The Man Box dyrare?

Eftersom The Man Boxen endast kommer var tredje månad så är tanken att det de flesta gånger ska vara full size-produkter med, så att de räcker fram tills nästa box kommer. Boxen har alltid ett värde av minst 169 kr som ni betalar.

GLOSSY Credit
HVA SKJER MED MINE GLOSSYDOTS?

Frem til den 5. desember 2017 samlet du GLOSSYDots, men fra og med den 5. desember 2017 blir dine GLOSSYDots forvandlet til GLOSSYCredits.

 

Alle GLOSSYDots som du hadde på din konto forvandles til GLOSSYCredits og de kan brukes på kommende kjøp hos oss.

 

 

HVA ER GLOSSYCREDITS?

I stedet for å tjene Dots kan du nå tjene Credits. Du trenger ikke bekymre deg – alle dine ubrukte GLOSSYDots er forvandlet til GLOSSYCredits og du finner de på din glossykonto.

 

Du kan samle GLOSSY Credits gjennom å vare på produktundersøkelser, fylle inn din skjønnhetsprofil, verve dine venner, og mye mer. Du verver venner gjennom å logge inn på din konto > ”Min konto” > ”Dine vervede venner” > ”Vis detaljer”.

 

Noter at du kun kan handle med dine GLOSSYCredits på nye bestillinger og ikke på en aktiv bestilling.

HVORDAN VEKSLER JEG INN MINE GLOSSYCREDITS?

Du kan bruke dine GLOSSYCredits med en gang om du vil. 

 

Noter at du kun kan handle med dine GLOSSYCredits på nye bestillinger og ikke på en aktiv bestilling.

 

For å bruke dine GLOSSYCredits, gjør følgende:


  •  Velg ønsket eske og legg det i handlekurven
  •  Logg inn på din konto og fortsett til handlekurven
  •  I handlekurven kan du velge å bruke GLOSSYCredits når du skal betale
  •  Fullfør ditt kjøp!


 

Andre
Limited edition

Limited Edition-eske er en engangseske og bestilles utenfor ordinært abonnement. De finnes kun i et begrenset antall så langt lageret rekker, men du får bestille flere esker enn én om du ønsker. Det går ikke å fylle inn en skjønnhetsprofil for Limited Editon-esker, men du får muligheten å gjøre produktundersøkelser fra esken og samle GLOSSYCredits.

Fikk du ikke svar på det du lurte på?

Du er alltid velkommen til å kontakte oss med dine spørsmål Du kontakter oss via Kundeservice Kontaktsenter på din glossykonto. Du logger inn på din konto, klikker deg videre inn på ”Min konto” og scroller deg ned til Kundeservice Kontaktsenter.

2017 © The Hut.com Ltd.