Refusjoner & Retur

Jeg savner min eske. Hva gjør jeg?
Om du savner en eske ber vi deg kontakte oss via Kundeservice Kontaktsenter på din glossykonto. Du logger inn på din konto, klikker deg videre til ”Min konto” og scroller deg ned
til Kundeservice Kontaktsenter.


Et produkt mangler i esken min. Hva gjør jeg?
Din Glossybox skal alltid inneholde 5 skjønnhetsprodukter og om du har oppdaget at det mangler et produkt i esken hjelper vi deg selvfølgelig!

Savner du et produkt ber vi deg vennligst ta kontakt med oss via Kundeservice Kontaktsenter på din gossykonto. Du logger inn på din konto, klikker deg videre inn på ”Min konto” og
scroller ned til Kundeservice Kontaktsenter.


Jeg har mottatt et ødelagt produkt eller eske. Hva gjør jeg?
Vi er veldig lei oss for at du har mottatt en eske eller et produkt som er ødelagt. Noen ganger skjer det ting under transport som vi ikke kan påvirke, men bekymre deg ikke, vi kan hjelpe
deg med en reklamasjon.


For at vi skal kunne hjelpe deg videre med en reklamasjon trenger vi et bilde av den ødelagte esken/produktet. Bildet sendes via Kundeservice Kontaktsenter på din glossykonto og vi må motta bildet innen 60 dager etter du har mottatt esken.


Så snart vi har mottat bildet kan vi hjelpe deg videre med eventuell reklamasjon.

VIKTIG: Om du opplever problem med savnet eller ødelagt eske eller produkt er det viktig at du informerer oss via Kundeservice Kontaktsenter på din glossykonto innen 60 dager.

Kan jeg angre kjøpet mitt?
Du kan selvfølgelig alltid bruke angreretten din. Du kan angre ditt kjøp innen 14 dager og returnere esken til oss hvis den ytterste kartongforpakningen ikke er åpnet.

Esken kan returneres til følgende adresse:

Poland Warehouse Address

THG Poland Pi, Magazynowa 1, Magnice, Wroclaw, 55-040


Husk å skrive avsender på esken slik at vi ser hvem den er fra.
Kontakt vår support via din konto informer om at du angrer ditt kjøp, så betaler vi deg tilbake pengene når vi har fått esken i retur.


Observer at du må selv stå for fraktkostnaden.